Лучани скаржаться на луцькі маршрутки та тролейбуси

Лучани скаржаться на луцькі маршрутки та тролейбуси

На «гарячу» лінію Луцької міськради надходять скарги на поганий рух міського громадського транспорту. Зокрема, на порушення графіку та його відсутність у ранішні та вечірні години, коли містяни добираються на роботу та додому.

21 вересня скаржилися на нехватку тролейбусів, що курсують маршрутом №3 - Лісництво - село Гаразджа (кладовище).

«По обідній порі рейс знято. Графік руху тролейбусів не відповідає графіку руху на електронному табло», - зазначає скаржник, та просить замінити графік та врегулювати рух тролейбусного маршруту.

Наразі Луцьке підприємство електротранспорту відповіді не надало.

19 вересня міська рада отримала скаргу на недостатню кількість автобусів на маршруті №9, інтервал руху між транспортом якого становить понад 40 хвилин.

У відповідь скаржнику відділ транспорту повідомив, що 19 вересня на вказаному маршруті працювало чотири транспортні засоби з інтервалом руху у 40 хвилин, а один автобус був на ремонті.

18 вересня надійшла скарга на відсутність руху маршрутного автобуса №53 «Луцьк-Липляни» у вихідні дні. Заявник зазначає, що у цей період немає чим доїхати на роботу.

У відділі транспорту повідомили, що наразі перевізник вивчає питання щодо роботи автобусів у вихідні дні.

20 вересня до міськради надійшла скарга на порушення графіка руху маршрутних автобусів №12 та №24. Скаржники зазначають, що на зупинці на вулиці Львівські вони транспорт чекали з 6:40 аж до 7:30.

На зауваження цього ж дня відреагував відділ транспорту міськради, де зазначали, що перевізника, який обслуговує маршрут вищевказані маршрути, зобов'язали налагодити роботу транспорту у ранішній період.

18 вересня лучани надіслали скаргу на «гарячу» лінію, у якій йшлося про відсутність маршрутних автобусів №№ 32 та 24М у напрямку Вересневого. Заявники зазначають, що чекали цей транспорт на вулиці Ковельській з 21-ї години.

Наразі з цього питання готується відповідь відповідного органу.

На рух тролейбуса №1 скаржилися 19 вересня. У повідомленні зазначають, що транспортний засіб о 8:23 порушив графік руху поїхавши раніше на 2 хвилини.

У Луцькому підприємстві електротранспорту повідомили, що провели перевірку виконання графіків руху водіями тролейбусів зазначеного маршруту та підтвердили його. Водію тролейбуса, який допустив порушення, вказали на недолік в його роботі та попередили про можливі наслідки у разі його повторення.

18 вересня на «гарячу» лінію надійшла скарга на відсутність маршрутки №3, що курсує в напрямку села Струмівка. За словами заявника, вони чекали транспорт біля готелю «Лучеськ» з 20:10. 

У відділі транспорту зазначили, що перевізника, який обслуговує цей маршрут зобов'язався налагодити роботу транспорту в вечірній період.

17 вересня надійшло зауваження, що водій автобуса №2, який їхав в напрямку Залізничного вокзалу, о 13-ій годині проігнорував зупинку громадського транспорту на проспекті Волі.

У відділ транспорту зазначили, що скарга перевізника зобов'язали провести інструктаж водію щодо посадки та висадки пасажирів на зупинках.

Також лучани скаржилися й на інші проблеми з транспортом. Зокрема, на несправність тролейбуса №3. А саме, скаржник заявляє, що там горять колодки, несправний середній міст. За його словами, водій на зауваження водій не реагував.

Наразі Луцьке підприємство електротранспорту не надало відповіді з цього питання.

Скарга до міськради надійшла і на водійку тролейбуса №2, яка 21 вересня о 13:54 під час руху біля міської лікарні розмовляла мобільним телефоном. Транспорт їхав у той час в напрямку Рівненської.

Наразі цю скаргу теж розглядає Луцьке підприємство електротранспорту.

Можливо зацікавить