У Луцьку - проблеми з оплатою проїзду: як пасажирам розрахуватися

У Луцьку - проблеми з оплатою проїзду: як пасажирам розрахуватися

У Луцьку проблеми в оплаті проїзду в громадському транспорті через відключення світла.

У зв’язку із плановими та аварійними відключеннями електроенергії, відсутністю стабільного зв’язку із серверами банків, мобільних операторів відбуваються збої в оплаті проїзду за допомогою банківських карток та мобільних додатків. 

Мерія міста просить користуватись для оплати проїзду лише картками СітіКарту.

Як повідомили виданню ВСН у компанії СітіКард, розрахунок банківськими картами у транспорті працює лише в онлайн-режимі, тобто лише коли є доступ до інтернету.

«В оф-лайні (при відсутності інтернету. - авт.) транзакція з банківських карток не проводиться. Водночас наша транспортна карта має функціонал для здійснення операції, коли немає зв'язку. А зараз це трапляється часто через відключення світла. Тоді пропадає зв'язок на вишках мобільних операторів, а далі першочергово виключається мобільний інтернет-зв'язок, а перевага надається лише дзвінкам. Тобто на ділянках, де немає зв'язку, ми працюємо в офлайні. Але у цьому випадку транспортна карта працює», - пояснили у СітіКарді.

Люди, які не мають транспортних карток, можуть згенерувати у мобільному додатку електронний QR-код, за допомогою якого оплатити за проїзд у транспорті.

«Але краще користуватися транспортною картою, яка у будь-якому випадку спрацює, навіть без зв'язку і світла. На екрані валідатора пасажир побачить сповіщення «Транзакція успішна». Також контролер може перевірити оплату лише тоді, коли є зв'язок з сервером. Тобто якщо операція відбулася в офлайні, а після того автобус вийшов в онлайн, операція обробилася і тоді буде підтверджено оплату. Наразі усе залежить від зв'язку та електрики», - зазначають у компанії. 

Можливо зацікавить