Затримка доставки посилок «Укрпоштою»: на Волині кажуть, що проблеми немає

Затримка доставки посилок «Укрпоштою»:  на Волині кажуть, що проблеми немає

«Другий тиждень посилка висить у сортувальному центрі», «12 діб! Саме так рухалася посилка по маршруту Київ-Київ», «посилку за пів місяця так і не доставили» - такі коментарі останні кілька тижнів з'являються під дописами у фейсбук національного поштового оператора «Укрпошта». Річ у тім, що люди обурюються незрозумілих затримок в доставці відправлень та незадовільної роботи служби підтримки.

Що сталося

Останні кілька тижнів «Укрпошта» має проблеми з однією з ключових послуг, а саме - доставленням міжнародних та внутрішніх відправлень. Користувачі масово скаржаться, що посилки тижнями лежать на сортувальних терміналах, а при зверненні у службу підтримки підключення оператора можна чекати годинами, а то й днями.

Свої невдоволення люди, зокрема, пишуть під дописами пошти у фейсбуці. Наприклад, під останньою публікацією три дні тому про продовження конкурсу ескізів «Діти перемоги малюють Україну майбутнього», майже 900 коментарі і чи не кожен зі скаргами про очікування посилки, яка прямує вже близько 2 тижні.

Скриншоти під дописами компанії у фейсбуці

Головна претензія у тому, судячи зі скарг у соцмережах, що відправлення безнадійно застрягли на сортувальних терміналах - в окремих випадках рахунок йде на тижні. Водночас достукатися до підтримки дуже важко - підключення живого фахівця потрібно очікувати в кращому випадку кілька годин. Вочевидь це взаємопов’язано і підтримка просто не встигає за напливом звернень.

Що кажуть в «Укрпошті»

Національний поштовий оператор поки що не прокоментував цієї ситуації, якщо не брати до уваги відповіді команди служби підтримки, які прямо підтверджують сам факт «тимчасових затримок в обробці відправлень на сортувальних центрах у зв’язку зі збільшенням кількості відправлень». 

«Вітаємо! Дійсно, у зв’язку зі збільшенням кількості відправлень наразі присутні тимчасові затримки в обробці відправлень на сортувальних центрах. Колеги докладають максимум зусиль для прискорення доставки відправлень.

Ми розуміємо Ваше невдоволення, приносимо вибачення за незручності. Найближчим часом ситуацію буде виправлено та відправлення поїдуть за маршрутами. Очікуйте, будь ласка, на оновлення статусів у трекінгу.

Команда Укрпошти», - одна з нещодавніх шаблонних відповідей працівників служби підтримки «Укрпошти» на скаргу клієнта з приводу затримки в доставці.

В «Укрпошті» не коментують, що саме спричинило поточні затримки в обробці відправлень. Терміни повного усунення проблем наразі також невідомі.

Як розповіла у коментарі виданню ВСН заступниця директора з операційної діяльності у Волинській дирекції «Укрпошти» Олена Рудник, затримок у посилках зараз немає та і «піку» теж. Пошта оброблюється день у день, а якщо і трапляються такі ситуації, то відслідковувати потрібно індивідуально.

«У нас є терміни, і поки що я не бачу, щоб ми в терміни не привозили. Якщо є конкретні випадки, то це можна відслідкувати. Ситуації із затримкою можуть бути: десь ярличок відірветься, десь ще щось трапиться, але переглядати потрібно на конкретних прикладах», - наголошує вона.

Рудник зауважує, що запровадження першої роботизованої лінії сортування посилок пришвидшило роботу пошти, адже вдається обробляти значно більше, ніж би сортувалося вручну.

Щодо логістики, на яку теж часом нарікають клієнти, заступниця каже, що доставка відправлень побудована так, щоб швидко і оптимально приїздили посилки.

Читайте також:

Можливо зацікавить