Волиняни помилково сплатили більше 8 млн грн за газ. Чому гроші повернули не всім?

Волиняни помилково сплатили більше 8 млн грн за газ. Чому гроші повернули не всім?

Станом на 13 вересня 2022 року ТОВ «Волиньгаз Збут», повернуло побутовим споживачам 5,2 мільйона гривень переплат та помилково сплачених коштів за спожитий природний газ. Загалом компанія отримала від клієнтів заяви на повернення понад 8 мільйонів гривень

Про це інформує пресслужба підприємства.

Не всі заявники отримали кошти через те, що надали неповний пакет документів. 

«Вже повернуто переплати більш як 3 300 споживачам. Однак багато заяв відправляються на доопрацювання через відсутність необхідних документів. Це суттєво затягує процес повернення коштів», – зазначає директор ТОВ «Волиньгаз Збут» Микола Тищук.

Для того, щоб повернути помилково сплачені кошти за газ, необхідно надіслати письмову заяву на повернення цих коштів. До заяви необхідно додати:

  • копію паспорту (1-6 сторінки),
  • копію ідентифікаційного коду,
  • квитанції про помилкову оплату,
  • довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).

Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: м. Луцьк, проспект Молоді, 14 А. На копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.

Також підписану заяву та документи можна направити на електронну скриньку [email protected]. У такому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені/завірені за допомогою електронного підпису (ЕЦП).

Нагадаємо, з 1 травня 2022 року побутових клієнтів ТОВ «Волиньгаз збут» було автоматично переведено до «постачальника останньої надії» (ПОН), функцію якого виконує ГК «Нафтогаз України». Саме тому в платіжках за травень волиняни не отримали показників за газ.

Можливо зацікавить